Ejendomsadministration fra a-z

Via LEA Ejendomspartner tilbyder vi alt inden for administration af ejendomme til boligudlejning, kontorer, lager- og produktion, projektejendomme, kollegier, ejendomsselskaber, K/S’er, nødlidende ejendomme og ejer- og andelsboligforeninger.

Aftale efter dine ønsker

Via fleksible moduler kombinerer vi præcis den administrationsaftale, der matcher dine behov. Ud over basisydelser som huslejeopkrævning og betaling af udgifter kan vi stå for:

  • budgetter, regnskaber og årsrapporter
  • regnskab vedr. ind- og udvendig vedligeholdelse
  • genudlejning, forhandling og lejekontrakter
  • håndtering af klage- og nævnssager
  • ind- og udflytningsrapporter
  • håndtering af skadesager inklusive anmeldelse til forsikringsselskabet
  • optimering af ejendommens drift

Tryghed via overblik og fast kontaktperson

Med en administrationsaftale hos os får du uvildig rådgivning af en personlig ejendomsadministrator, der rapporterer effektivt til både dig og din revisor. Desuden tilbyder vi online-adgang til alle dokumenter, konti, bilag og rapporter i ejendommen – og mulighed for automatisk overførsel af data til dit eget regnskabssystem.

Administration i foreninger

Vi kan også stå for administrationen af andelsbolig- eller ejerforeningen – vi rådgiver løbende bestyrelsen og tilbyder:

  • juridisk rådgivning
  • mødestyring og deltagelse i generalforsamlinger
  • drift, daglig administration og overdragelser
  • egen hjemmeside til foreningen
  • valuarvurderinger

Nødlidende ejendomme – også vores forretningsområde

Vi retter op på administrationen i nødlidende ejendomme, gennemgår ejendommenes stand og tilrettelægger den fremadrettede drift og vedligeholdelse.Kontakt os, og få få mere at vide om, hvad vi kan gøre for administrationen af din ejendom.

Læs mere om ejendomsadministration på lea.dk